Cum se face returnarea?
Procesul de returnare îl puteți face prin curier, suma aferentă produselor returnate fiindu-vătransferată în cont , în momentul în care produsele au ajuns la colegii noștriși au fost analizate.
Cum funcționează procesul de returnare?
Returnarea produselor și primirea banilor înapoi se face prin trimiterea de către noi a curierului la adresa dvs.( Cererea de retur trebuie transmisăcătre Serviciul Clienți ce vor anunța curierul pentru a se prezenta la adresa dvs., cererea se trimite prin e-mail la adresa: contact@penti.com.ro) , suma aferentă produselor returnate fiindu-vătransferată în cont, în momentul în care produsele au ajuns la colegii noștriși au fost analizate.
Plata returului se va face în contul dumneavoastră în termen de 14 zile. În interiorul coletului trebuie să se afle factura comenzii, iar pe exteriorul coletului trebuie aplicat formularul de retur.
Plata la livrare (ramburs)
Clienții ce aleg metoda de plată la livrare, dar doresc să returneze produsele, o pot face prin completarea formularului de retur din coletul inițial, cererea de retur trebuie transmisăcătreServiciul Clienți ce vor anunța curierul pentru a se prezenta la adresa dvs., cererea se trimite prin e-mail la adresa: contact@penti.com.ro). Odată ajuns în depozitul nostru, produsul din coletul dumneavoastră va fi verificat. Responsabilul de RelațiiClienți va face rambursarea sumei. Vi se va solicita contul IBAN în care doriți ca suma să fie transferată.
Cum se efectuează un schimb ?
Nu se fac schimburi de produse prin curier.
Care sunt produsele nerambursabile?
Din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă, lenjeria de corp (ex. chiloții) , produsele cosmetice, produsele din silicon, accesoriile, bijuteriile și corsetele nu sunt acceptate pentru returnare. Din aceleași motive de igienă, slipii de plajă și costumele de baie cu banda de igienă originală înlăturată sau deteriorată nu sunt acceptate pentru schimb sau returnare.