{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "name": " ", "email": "", "signupDate": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }

Politica de Returnare

  • Cum se face schimbarea de produse achiziționate online?


Produsele se pot schimba în magazinul fizic, împreună cu factura comenzii, în termen de 30 de zile de la livrare.

Produsele ce SUNT acceptate pentru schimb sunt:

Produsele din Categoria Haine de Casă

Sutienele

Produsele Pentru Copii.

Hainele de Plajă

**Produsul trebuie să dețină etichetele originale.


Produsele ce NU SUNT acceptate pentru schimba:

Lenjeria Intimă ( Excepție Sutienele)

Accesoriile

Bikini și Costumele de Baie

Ciorapii


  • Cum se face returnarea produselor achiziționate online?


Termenul maxim de retur este de 30 de zile de la livrarea comenzii.

Procesul de returnare îl puteți face prin curier, suma aferentă produselor returnate fiindu-vă transferată în cont, în momentul în care produsele au ajuns la colegii noștri și au fost analizate.

Pentru retur se pot utiliza cele două metode:

  1. Trimiterea datelor de comunicare prin email la adresa contact@penti.com.ro ( adresa de preluare ; numărul de telefon și datele bancare. )
  2. Completarea personală a formularului de retur pe pagina: https://retur.fancourier.ro/ - este necesar căutarea magazinului Online Penti.

Această metodă vă dă posibilitatea de a alege modul de preluare al coletului, prin curier de la adresă, sau livrarea coletului în sediul Fan Courier.


  • Cum funcționează procesul de returnare?


Returnarea produselor și primirea banilor înapoi se face prin trimiterea de către noi a curierului la adresa dvs , suma aferentă produselor returnate fiindu-vă transferată în cont, în momentul în care produsele au ajuns la colegii noștri și au fost analizate.


  • Plata returului se va face în contul dumneavoastră în termen de 14 zile.


În interiorul coletului trebuie să se afle partea superioară a formularului de retur, iar pe exteriorul coletului trebuie aplicată partea inferioară a acestuia.


  • Plata la livrare (ramburs)


Responsabilul de Relații Clienți va face rambursarea sumei. Vi se va solicita prin EMAIL contul IBAN în care doriți ca suma să vă fie transferată.

FII PRIMUL CARE AFLĂ!