{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "name": " ", "email": "", "signupDate": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }
Politica de Returnare

Cum se face returnarea?

Procesul de returnare îl puteți face prin curier, suma aferentă produselor returnate fiindu-vătransferată în cont , în momentul în care produsele au ajuns la colegii noștriși au fost analizate.

Cum funcționează procesul de returnare?

Returnarea produselor și primirea banilor înapoi se face prin trimiterea de către noi a curierului la adresa dvs.( Cererea de retur trebuie transmisăcătre Serviciul Clienți ce vor anunța curierul pentru a se prezenta la adresa dvs., cererea se trimite prin e-mail la adresa: contact@penti.com.ro) , suma aferentă produselor returnate fiindu-vătransferată în cont, în momentul în care produsele au ajuns la colegii noștriși au fost analizate.

Plata returului se va face în contul dumneavoastră în termen de 14 zile. În interiorul coletului trebuie să se afle factura comenzii, iar pe exteriorul coletului trebuie aplicat formularul de retur.

Plata la livrare (ramburs)

Clienții ce aleg metoda de plată la livrare, dar doresc să returneze produsele, o pot face prin completarea formularului de retur din coletul inițial, cererea de retur trebuie transmisăcătreServiciul Clienți ce vor anunța curierul pentru a se prezenta la adresa dvs., cererea se trimite prin e-mail la adresa: contact@penti.com.ro). Odată ajuns în depozitul nostru, produsul din coletul dumneavoastră va fi verificat. Responsabilul de RelațiiClienți va face rambursarea sumei. Vi se va solicita contul IBAN în care doriți ca suma să fie transferată.

FII PRIMUL CARE AFLĂ!
Înscrie-te gratuit și vezi toate noutățile Penti prin e-mail